2019年12月30日 星期一

投資什麼回報最高而風險最低?

不論你係股票投資者、債劵投資者、房地產投資者,我地都係希望可以做到低風險、高回報。 就係因為呢個原因,社會上常常有投資騙案出現,枉枉受害者被聲稱「高回報、極低風險」所吸引,最後白白受騙.....

我們可以看到高回報、極低風險」的魔力,但到底你又知唔知道投資啲咩係最低風險,而會產生最大回報? 如果你唔知,不如睇睇以下嘅文章!

「投資自己」絕對係呢個世界上最低風險,而最大回報嘅行為。假如你每日進步1%,一年後你會進步左37倍(1.01嘅365次)。又可以咁講,如果你身邊有人每日進步1%,但係選擇原地踏步,最後你會比人大幅拋離,所以我諗大家都非常明白「不進則退」呢個道理。

以下有三個方向,是我認為投資自己最好的方向。

第一:投資健康
我認為健康是最重要,如果你沒有健康,你有再多的時間都只是被疾病折磨;如果你沒有健康,你有再多的錢都只是花用醫療開支。所以,投資自己的健康,絕對係每一個人必做的事,有健康,才可以做自己想做的事、才可以有力氣去追逐自己的目標、才有力氣處理生活中的大小事。

第二:投資關係
投資關係,並唔係好攻利地討好別人,利用關係「上位」或賺錢。這個投資關係是花時間在對自己重要的人身上,如家人、伴侶、朋友。有一個研究指出,擁有好的關係是讓人長壽的主要原因。其實都好容易理解,假如你的關係不好,你的心情會變差,心理影響生理。如果要有一段好的關係,我們一定要花時間去理解、去明白身邊重要的人。當你真誠地重視一段關係,別人一定可以感覺到。現在不如反思一下,自己有沒有花足夠的時間陪伴身邊的人,令關係變得越來越好。

第三:投資知識
當世界不斷進步,科技日新月異,假如你不學習更多新的知識,你很可能會被淘汰。現在的科技進步,可以讓整個行業被淘汰。如網店的出現,把很多實體零售店都淘汰。其實不只是零售業,影視業也是一樣,有很多數不盡的例子。除非你肯定自己不會被淘汰,否則投資自己,去學習更多知識,以應對世界的改變。

阿衡

沒有留言:

張貼留言

我的第一隻倍升股

2021年,小弟都有一段很長時間沒有update這個blog,真的不好意思。早前忙於實習和學業,沒有時間和心力更新,現在也明「半工讀」生活真的很不易。但其實這是時間管理的問題,新一年一定要重新更新網誌。廢話少講,正式入正題。